Купуй онлайн

Новорічні подарунки для дітей від ТМ “Добродія”

Представники Agricom Group та ТМ “Добродія” привітали дітлахів 38 місцевих шкіл та дитячих садків з новорічними святами і вручили 1400 смачних подарунків. У передноворічні дні на “дитячих ранках” кожна дитина отримала подарунок, до складу якого ввійшли корисні вівсяні пластівці ТМ “Добродія” та набір цукерок.

Керівник Білокуракинського кластеру Станіслав Стешенко та Заступник директора з розвитку Василь Куприянець на декілька днів перетворилися на Дідів Морозів та відвідали освітні заклади у селах Павлово, Червоноармійському, Нещеретовому, Овчарово, Осинівці, Закотненській, Пісковому, Заайдаровому та Кризькому. А у смт Білокуракине до них долучився і Голова селищної ради Сергій Сірик та Завідувач відділом освіти району Любов Зубкова.

«Представники громади, де обробляються наші угіддя, протягом сільськогосподарського сезону мають можливість особисто спостерігати за всіма агрономічними процесами: від посівної до збору врожаю. Саме тому до складу подарунку були включені вівсяні пластівці «Добродія», які виробляються з зерна, вирощеного тут. Це гарна нагода продемонструвати дітям, яка якісна продукція європейського рівня виробляються з сировини, зібраної в Білокуракинському районі», – сказав Станіслав Стешенко.

У Чернігівському районі Керівник кластеру Василь Бурсук та Заступник директора з розвитку Анатолій Гаврильцев особисто завітали до 11 шкіл та двох дитсадків, що знаходяться на територіях сільрад, де підприємства обробляють сільськогосподарські угіддя, розташовані у населених пунктах: Кархівка, Ладинка, Красне, Киїнка, Михайло-Коцюбинське, Мноьв, Радянська Слобода, Слобода, Серединка, Старий Білоус та Шестовиця.

«Радість в дитячих очах передається і оточуючим, особисто я отримав масу емоційного задоволення – це саме той випадок, коли дарувати подарунки краще, ніж їх отримувати. Саме в такі моменти розумієш, що соціальна відповідальність перед громадами дещо більше, ніж просто актуальний атрибут діяльності сільськогосподарських підприємств, а дійсно значуща подія для місцевих жителів: наших пайовиків, співробітників та їх діток. Підприємства Чернігівського кластеру не так давно увійшли до складу Agricom Group і ми вперше виступили в ролі Дідів Морозів для дітлахів, проте, маю запевнити, що це стане щорічною традицією», – запевнив Василь Бурсук.

Загалом, вручення подарунків відбулося в дружній та по-сімейному теплій атмосфері. А задоволення від процесу отримали не тільки діти, а й представники Agricom Group, які завітали на свята до навчальних закладів та тимчасово перетворились на Дідів Морозів.